یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

آخه تا چه حد؟؟!!!

1392/12/25 15:27
نویسنده : مامانی
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

9ماه کلی دردسر میکشی تا یه وروجک آماده ورود به ابن دنیا بشه...

درد زابمانو تحمل میکنی...

درد بخیه ها....

شب بیداری ها....

و کلی کارای دیگه....

آخر سر می بینی که.....................................

 

میبینی که  وروجک شده زیراکس باباش از سر تا...حتی انگشتای پاش...تعجب

آخه این انصافه؟؟!

شباهت یعنی تا این حد؟؟؟؟نیشخند

 

 

باباش

پدر

 

 

خودش

دختر

 

البته یه عده خیلی قلیلی هم میگن شبیه خودته....نیشخندمتفکر

متاسفانه عکس با روروک از خودم نداشتم از ذوق زیاد مامانمینا ...نیست که بچه دوم بودمهیپنوتیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 18:10
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
عشق مامان و بابا منتظرتیم
10 بهمن 92 18:48
چقدر شبیه باباشه ایشالا هر دوتاشون صحیح و سلامت باشن
شیدا
10 بهمن 92 18:55
آره،خیلی شبیهن،ولی واسه من که چیز جدیدی نیست صبام کپی عرفانه،هیچ شباهتی به من نداره،وقتی میگم هیچی یعنی به معنای واقعی هیچیا
مامان نفس طلایی
11 بهمن 92 23:29
خدا ببخش بهتون ... بعدیش شبیه خودت میشه
معصومه
12 بهمن 92 22:18
ای جونم..آره خیلی شبیه باباشه جدیدا انگاری بچه ها اینجوری شدن حسین منم رفته رفته شبیه باباش میشه ماشاالله هزار ماشاالله یگانه چه خوردنی شده..هزار ماشاالله..
مامان بهی
15 بهمن 92 12:27
فاطمه جون بگو دقیقا این وسط چی کاره بودیفک کنم نقشه یه شلغم بازی می کردیحالا ناراحن نباش ایشالله دفعه بعد نقشت پررنگتر میشه
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
16 بهمن 92 0:37
ولی چشماش به خودت شبیهه هااصل همه هم چشمه دیگه
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:17
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....
سمیه
26 بهمن 92 19:11
وای خدای من . من تا حالا این همه شباهت بین پدر دختر ندیده بودم. انشاالله زنده باشن
مامانی
27 بهمن 92 19:17
سلام عزیز خوشحال میشم بهم سر بزنی من شمارو لینک کردم
مــآمــآنـے کـسـرے
20 اسفند 92 10:51
اره خیلی شبیهن خدا دوتاشونو برات نگه داره منم انقدر درد تحمل کردوم و... آخرش کسری سبیه به باباشو و خالشه