یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

دوست دارم عشقم.........

1390/11/16 18:07
نویسنده : مامانی
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکمماچبغلniniweblog.comیاniniweblog.com

 

.

 

 

هنوز نیومدی دلم برات شده اینقده...niniweblog.com

چون زیاد وقت ندارم فقط اومدم بگم دوست دارم خییییلییییییniniweblog.com

مواظب خودت باش نینی نازمقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عارفه
16 بهمن 90 18:14
چه عکس مبهمی! رمز خصوصی گذاشتم
بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:26
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
شاهده
26 بهمن 90 18:14
سلام عزیز دلم خوبی؟ خیلی خوش حال شدم که به وب بنده سر زدید و چقدر شرمندم کردید انشالله که لایق دوستیتون رو داشته باشم... بنده هم با کمال افتخار لینکتون کردم
مامان یاس
28 بهمن 90 14:42
ممنون گلم منم شما رابا افتخار لینک میکنم و بهتون سرمیزنم خوشحال میشم دوستهای خوبی برای هم باشیم