یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

من اومدممممممم

1391/9/19 11:14
نویسنده : مامانی
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه دوستای نی نی وبلاگی خودم ماچبغلو

اول از همه معذرت میخوام بابت این همه تاخیرم...راستش هم مودمم خراب شده بود و هم شارژADSLم تموم شده بود این چند روز اخیرم با موبایلم میومدم به دوستای گلم سر میزدم ولی متاسفانه نمیتونستم نظر براتون بذارم ولی امروز با اینترنت Dial upاومدم که کلی کلافم کرده انشالله میخوام بزودی مودم وایرلس مبین نت بخرم از شر این سرعت کم خلاص شم....

 و دوما سلام به نی نی ناناز خودم که نمیدونم الان تو دلمه یا نه!!...Baby1t.gif

راستش تو این مدت که نبودم کلی خبرای مهم پیش اومده...و یکیشون اینه که از نی نی مون دعوت کردیم از اون بالاها بیاد پیشمون...هرچی خدا بخواد....قلب

خبرای مهم دیگه اینکه نی نی دوستم زهره جونم بدنیا اومد یه پسملیه که هنوز نرفتم بببینمش به اسم امیرحسام و3روز بعد از اون نی نی خالم به دنیا اومد یه دخملی به اسم درسا آبجی کوچیکه ی پارسا جون و مامانبزرگم رفته پیششون آلمان.

دیگه اینکه امیرعلی برادرزادم ماشالله خیلی جیگر شده واسه خودش... دیروز ختنه ش کردن...بمیرم الهی اینقدر گریه کرده بود دیگه نا نداشت...

و...... خبر بارداری 3تا از دوستای  نی نی وبلاگیم  رو شنیدم و واقعا خوشحالم کرد....اول فاطمه جونم(دونفرو نصفی)مبارکت باشه عزیزمممم انشالله نی نی ت صحیح و سالم بدنیا بیادماچ

دوم آرزو جونم بود( کودک من)خیلی خیلی مبارکه انشالله این چند ماه محکم نی نی بهت بچسبه....قلب

سوم دوست جون خودم عارفه جونم که خیلی شوکم کرد چند روز پیش خودش بهم اس ام اس داد و خبر بارداریشو داد... از خوشحالی نمیدونستم چی کار کنم....مبارکت باشه دوستم ایشالا زود تپلی شه بیاد تو بغلت...بغل

 

 

فعلا همین خبرا باشه بقیشو تو پستای بعدی میگم

محتاج دعای دوستای گلم هستملبخند

زندگی شیرین من و همسر عزیــــــــــــز جان تا این لحظه ،

 

2 سال و 2 ماه و 22 روز و 16 ساعت و 24 دقیقه و 0 ثانیه سن دارد :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ماماني دو نفر و نصفي
19 آذر 91 15:02
بنام خدا سلام خانم گل ان شا الله نفر بعدي شمايي در حق عارفه گرفت دعامون شما هم دعا كن بحق جدت بچه سالم و صالح خدا بهمون بده ما شا الله به اين وروجك خدا حفظ كنه برادر زاده ات رو
♥ مامان آینده ♥
19 آذر 91 23:52
سلام سلام فاطمه جون............!!! خوبی خوشی سلامتی.......؟!؟! واااااااااااای چه خوب میشه به زودی خبر بدی تو هم مامان شدی............!!!! خدا رو شکر این روزها همش خبرای خوب میشنوم............!! انشالله به حق امام حسین (ع) همه طعم مادر شدن رو بچشن............ بی صبرانه منتظرم که بیای و بهم بگی خاله شدم............!!!
مامان آینده (آرزو)
20 آذر 91 11:10
سلاممممممممممممم دوست جووووووووووووووووووووون وااااااااااااااایییییییییییییییییی به سلامتیییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحال شدممممممممممممممم انشاا... که همین ماه اومده تو دلت ...ممنونم از تبریکت ....بووووووووووووووووووووووووس ....راستش منم الان مهلت ای دی اس الم تموم شده برای همین نمیتونم وبلاگ رو آپ کنم به زودی منم میاممم آپ میکنمممممممممم....منم برای عارفه جون کلی خوشحال شدممممممممممممممم ......کار خوبی کردی که اومدی و سر زدی
♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 23:05
سلام عزیزم...........!!! مرسی که اومدی پیشم...! منم چند وقتیه کمتر میام نت........ زود زود ب ب چ بذار دوست دارم زودتر بدونم خاله شدم یا نه...................!!!!!!!!!!!!!!!
مامان نفس طلایی
21 آذر 91 20:53
انشالله به سلامتی نی نی شما هم میاد بغلت
معصومه
25 آذر 91 21:27
سلام عزیزم.معلومه که زود بوده.ان شاالله ایندفعه که گذاشتی مثبت میشه.منم فعلا نذاشتم که نخوره تو ذوقم.آخه منم مثل تو قبلنا زودی بی بی چک میذاشتم فکر میکردم که مامان شدم.به هر حال خدا بزرگه.جواب دعاهامونو میده.