یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

اسم نی نی ما

1391/12/6 16:46
نویسنده : مامانی
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم خوبید؟ماچ

 مدتیه که دنبال اسم های قشنگ و مذهبی واسه نی نیم میگردم حالا چند تا اسم هم دخملونه هم پسملونه مد نظرم هست که با همسری به توافق رسیدیم ولی فعلا نمیگم تا جنسیتش قطعی شه!از خود راضی ولی دوست دارم نظرشما رو هم بدونم اسمی که هم قشنگ و هم مذهبی باشه چی پیشنهاد میکنید؟ ممنونم از اینکه ارزش قائلید و به وبم میایید و نظرتونو میگید.مژهقلب

انشالله خدا همه مامانا و نی نی هارو در پناه خودش حفظ کنه....

 

تغییرات نی نی در هفته 15

 

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اكنون طول بدن كودك شما از فرق سر تا پا حدود 10 سانتي متر، و وزن او در حدود 80 گرم است. كودك شما اكنون عمليات دم و بازدم را با مايع آمنيوتيك (به جاي هوا) انجام مي دهد كه به رشد كيسه هاي هوا در ريه هاي او كمك مي كند. اكنون اندازه پاهاي او بزرگتر از دستهاي او شده است، و مي تواند همه مفصلها و اعضايش را حركت دهد. اين بدان معني است كه دستهاي او بهتر كار مي كنند. غده هاي عرقي به تدريج ظاهر مي شوند و با اينكه پلك چشمهاي او بسته است، چشمانش مي توانند نور را احساس كنند. اگر شما يك نور شديد را به طرف شكم خود بتابانيد، احتمالا كودك شما روي خود را از نور برمي گرداند. در اطراف كودك شما چيز زيادي وجود ندارد كه او بتواند مزه آن را امتحان كند، اما اندام چشايي او در حال ظاهر شدن است. اگر در اين زمان سونوگرافي انجام دهيد شايد و فقط ممكن است از جنيست كودك خود آگاه شويد! با اين حال اگر اين آزمايش هم نتوانست جنسيت كودك شما را تعيين كند ناراحت نشويد. تعيين جنسيت به عواملي از قبيل ميزان شفافيت تصوير و وضعيت كودك در زمان انجام سونوگرافي بستگي دارد. كودك شما ممكن است به حالت حلقه زده قرار گرفته يا چرخيده باشد تا شما را سر كار بگذارد!

 

 فعالیت های این هفته

با كودك خود حرف بزنيد. اين كار براي ايجاد پيوند بين شما و كودكتان بسيار خوب است. اگر حرف زدن با كودك، به نظر شما كار عجيب و غريبي است مي توانيد برايش داستان بگوييد؛ يك كتاب، مجله يا روزنامه بخوانيد؛ يا رازهاي خود را به او بگوييد! انجام اين تمرين پس از تولد كودكتان در برقراري ارتباط بين شما خيلي كمك مي كند بعلاوه حرف زدن با كودكان يكي از بهترين راههايي است كه در ياديگري زبان به آنها كمك مي كند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسترن
6 اسفند 91 17:18
فاطمه جون از بین اسمهای دخترونه ومذهبی من اسم هایی مثل
شعری که خونده میشه shera
بشری boshra
روحنا
روفیا
رو میپسندم چون به نسبت کمتر استفاده شده و با مسما ومذهبی هم هست
از اسمهای پسرونه چیزی مدنظرم نیست چون اسم پسرونه انتخابش خیلی سخته


ممنون اسمهای جدیدیه تا حالا نشنیده بودم
زهرا
6 اسفند 91 18:29
محمد مهیار
محمد سبحان
احسان
مهدیار
دختر هم یادم بیاد میگم


ممنون زهرا جونکلا اسم محمد که خیلی زیباست
مامان نفس طلایی
6 اسفند 91 19:26
اسم پسر که من خودم عاشق محمدحسین، محمد مهدی، محمد رضا هستم و خیلی معتقدم که اسم پسر محمد نامیده بشه تو روایات هم که در این باب سفارش زیاده ... تو اسم های دختر هم نام خودت فاطمه خیلی زیباست و زهرا من این دو تا رو می پسندم و به نظرم این دو اسم تا اخر تاریخ هم جدید و زیبا و مذهبی و با مسما است ... اما کلا این اسم ها هست
کوثر حدیث صابره مستوره محدثه و.... راستش اسم خیلی قشنگ مذهبی تو ذهنم نیست اما کلا خودم هلیا و اناهل رو خیلی می پسندم ... البته بعد از اسم فاطمه و زهرا


چقدر با هم همسلیقه ایم منم اسم پسر محمد والبته علی ودختر فاطمه و زهرا و القاب حضرت فاطمه (س) رو خیلی میپسندم.



مامان آینده (*آرزو*)
6 اسفند 91 20:55
سلام دوست خووووووووبم ....با اینکه من یه بار نظرم رو گفتم بازم میگم
اسم دخملی : ریحاااااااااااااااااانه ....
زهرا . نازنین زهرا . دیگه بزار فکر کنم نرگس .ملیکا.زینب .حنانه.دیگه یادم نمیاد

گل پسر:
سبحان. محمد حسین .طاها.امیرعباس.سجاد. مهدی .علی رضا .محمد رضا .
دیگه فعلا یادم نمیاااااااااااد


مرسی ارزو جوووونم
مامان نصفي
7 اسفند 91 8:24
پسرونه
محسنD
اميرعباس
اميرمهدي
محمد مهدي
محمد صالح
امين محمد
علي اكبر
دخترونه
نرگس
كوثر
مطهره
محدثه
هانيه
مهديه



قشنگن ممنون از نظرت راستی اسم خودتو یادت رفت بگی:دی
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
7 اسفند 91 20:37
نظر خودتونم بگو خب
من همونایی که تو وبم نوشته بودم در مورد پسر
دختر هم فقط از "حلما و عارفه"خوشم میاد"خود شیفتگی رو حال کن"


نظر خودم فعلا سکرته :دی
بابااااااااااااا آخه تو هنوز دست از این خودشیفتگیت برنداشتی من فک کردم ترکش کردی:دی
مامان مانی مسافر کوچولو
8 اسفند 91 10:03



گل گل
عشق مامان و بابا
8 اسفند 91 12:35
سلام عزیزم
من خودم اسم دختر سلما و حسنا رو خیلی دوست دارم و اسم پسر هم محمد صدرا و محمد طاها


اسم های خیلی قششنگین ممنونم از نظرت
معصومه
9 اسفند 91 10:03
سلام عزیزم..خوبی/ دختر:معصومه/معصومه/معصومه پسر:
مامان آینده (*آرزو*)
9 اسفند 91 10:13
برو خصوصی
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
9 اسفند 91 17:40
اسمش چیشد بگو زودا
مامان مهربان فاطمه
10 اسفند 91 1:00
سلام٠٠٠٠ايشاللهتن ني نيت سالم و عاقب تش بخير باشه٠٠٠فاطمه٠٠٠زهرا٠٠٠٠علي٠٠٠٠حسين٠٠٠٠كميل٠٠٠٠اسما٠٠٠٠ميثم٠٠٠٠٠ريحانه٠٠٠٠مهدي٠٠٠٠محدثه٠٠٠٠حانيه٠٠٠٠محمد٠٠٠٠سلمان٠٠٠٠سلما٠٠٠٠٠٠٠٠٠
مــآمــآنــے
16 اسفند 91 23:11
ای جونم من فردا وارد هفته 15 میشم رفتی سونو با نی نی صحبت کن بگو پشتشو نکنه بهش بگو مامان ببینه اشکال نداره