یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

آغاز 33 هفتگیت مبارکککک عشقم-دوست خوبم تولدت مبارک

1392/4/16 12:59
نویسنده : مامانی
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  نفسم چطوری مامان؟

 فدات بشم ماشالله تکونات خیلی قویه ها بزنم به تخته!!فک کنم زورت خیلی زیادهنیشخند امروز از تکون خوردنت فیلم گرفتم خیلی جالب بود تا شروع کردم به فیلم گرفتن یکی از تکونای خیلی محکمتو  ارائه کردی از اون موج مانندا!! قشنگ تو فیلم واضحه....قلب

از امروز وارد هفته 33 شدیم هوراااااا مبارکه عزیزمبغل

و 7ماه و 14 روز داری.

 

niniweblog.com

امروز 10تیر تولد دوست خوبم عارفه جونم هست خیلی خیلی بهش تبریک میگم.انشالله که به موقع و صحیح و سالم زایمان کنه و نی نی گلشو بغل بگیره و سال دیگه با نی نی جشن بگیره.

تفلدتتتتتتتتتتتتتت مبارک دوستمممممممبغلماچبغلماچ واسه خودت و نی نی

 

 niniweblog.com

خبر دیگه شنبه با یکی از دوستای وبلاگی آرزو (کودک من) چت کردیم و متوجه شدم که زایمانش افتاده 9تیر یعنی یکشنبه.الان احتمالا نی نی بغلشه.بهش تبریک میگم.قلب

niniweblog.com

 

دیگه اینکه چند روز بود میخواستم عکس دخمل خاله کوچولومو بذارم ببینید وقت نمیشد.

اینم درسا خانومی که 7ماهشه خیلی جیگرو تودل برووئهبغل

 

 

درسا جونی

عاشق این عروسکشهعینک

 

 

*

 

 

0

 

/

 

 

 

 

و اینم پارسا داداش درسا که 3سالو نیمشه و خیلی شیرین زبونه. فارسی و آلمانی قاطی با هم حرف میزنه .وقتی اومدن ایران اولین اسمی که یاد گرفت و هی میگفت اسم من بوداز خود راضی

 

 

پارسا

 

niniweblog.com

 

 

 

 

و تغییرات نی نی در 33هفتگی

 

در اين هفته وزن كودك شما كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شود. چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست او كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهاي او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند. اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مامان نفس طلایی
10 تیر 92 16:33
سلام عزیزم. تولد عارفه جان مبارک و انشالله ارزو جان هم به سلامتی فارغ بشه و همین طور خودت ... ماشالله به درسا خانم
شیدا
11 تیر 92 1:04
عزیزمچه ناز میخوابه ای خود شیفته!!!شاید از دهنش در رفته اسمت خصوصی گلم
مامان طه
11 تیر 92 13:27
فاطمه جان بیا بروزم
معصومه
11 تیر 92 15:40
تولد دوستت مبارک باشه خوبی عزیزم؟ راستی جشن سیسمونیت هم خوب و عالی بود..دستت درد نکنه حسابی خسته شدی حتما...
♥متین من♥
11 تیر 92 16:11
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
12 تیر 92 0:16
سلام عزیزمممممممم ممنونم واقعا ایشالله نی نی تو هم به موقع و سالم به دنیا بیاد دوست دارم
الی مامی آراد
12 تیر 92 17:46
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان یگانه و ریحانه
12 تیر 92 21:31
عزیزم چقدر نازه این نی نی کوچولو ان شالله بزودی و سلامتی هم نی نی خودتون بیاد
مامان طه
14 تیر 92 12:46
فاطمه جونییییییییییییییییییییی بروزم بدوووووووووووو
مهدیه
15 تیر 92 8:35
نازیییییی! ایشالا هرچه زودتر دخترکوچولوی نازت رو بغل کنی و از روزهای شیرین با هم بودن برامون بگی! بهمون سر بزن! من یه وبلاگ دارم درباره ی زایمان اگه دوست داشتی اونجا رو هم مطالعه کن و نطرتو بگو! آدرسش www.madari.niniweblog.com
مامان طه
16 تیر 92 14:30
فاطمه جون بیا بروزم
خاله پارمیدا
16 تیر 92 14:30
الهه
16 تیر 92 15:17
خاله مامانی عکس سیسمونی منم گذاشته منتظرتونیمااااااااا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:12
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مــآمــآنــے
18 تیر 92 10:26
ای جونم با تاخیر میگم ورود به هفته 33 مبارک دکتر تاریخ زایمانت و چندم گفته؟
مــآمــآنــے
18 تیر 92 13:40
منم 9 شهریور گفته دخملی چرخیده؟ با سره؟ من هنوز نچرخیده و خیلی استرس دارم
شیدا
18 تیر 92 15:20
آره،خیلی زیاد میگیره!!! میخوام دکترمو عوض کنم!!! لبته اگه کسی قبول کنه دکترم بشه
مامان طه
18 تیر 92 18:27
فاظمه جونم بیا پیشمون
مــآمــآنــے
19 تیر 92 10:19
اره طبیعی میخوام راحت تره تو چی؟ سزارین یا طبیعی؟
مــآمــآنــے
19 تیر 92 14:00
خودت میگی سزارین یا دکتر گفته؟ من آخر این ماه وقته دکتر دارم و 99% معلوم میشه کدومشه
مامان نفس طلایی
19 تیر 92 23:28
عزیزم خیلی ما رو دعا کن
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
20 تیر 92 15:12
آره ایشالله قطعی شد
مامان طه
21 تیر 92 11:25
سلام گلم بروزم بیا
مامان دونفرونصفی
23 تیر 92 13:41
بنام خدا سلام عزیز طاعات و عبادات قبول با خاطره زایمان به روزم ببخش کمتر سر میزنم خیلی سرم شلوغه ان شاالله سالم وسلامت فارق بشی تولدت هم مبارک باشه خانمی التماس دعا
مامان ارمیتا
23 تیر 92 15:20
سلام خاله جون.من امروز تونستم توی مسابقه شرکت کنم.کد عکس من 632.میشه بهم رای بدی؟بیای وبمو ببینی حتما ازم خوشت میاد.میای؟
مامان طه
24 تیر 92 10:43
گلم بروزم
مامان دونفرونصفی
24 تیر 92 12:42
سلام گلم خوبی ؟ یگانه زهرا خوبه؟ دیگه 4 یا 5 هفه مونده ان شا الله به خیر و خوشی فارق بشی جشن سیسمونی دخملت هم مبارک باشه تو این شبها و روزها ماروهم دعا کن یاعلی
مامان ساینا
24 تیر 92 14:40
به سلامتی زایمان کنی عزیزم.زودی بیا عکس نی نی رو بزار