یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

13مرداد-شمارش معکوس!!-آغاز هفته 38

1392/5/13 14:08
نویسنده : مامانی
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یگانه زهرای مامان بابابغل

میدونم حسابی دیگه جات تنگ شده اینو قشنگ حس میکنم.

به دنده هام خیلی فشار میاد.همش باید سیخ بشینمنیشخند

دیروز رفتم دکتر.

و خانم دکتر گفت که تو

 "قطعی  چهارشنبه ٢٣مرداد با اون قدمهای کوچیکت به این دنیا میایی و تشریف میاری تو بغلمووووووووووووووووووووووووووون.."

Gifs Animés anges 139

یعنـــــــــــــــی  NUMBERS Animation _ dinamobomb روز دیگــــــــه!!!!!

خدایا بی نهایت شکرت..............

وای اصلا باورم نمیشه دیگه داری میای.اینکه فرشته ای که ٩ماه تموم  پا به پای من اومد حالا شده یه نی نی کامل و میخواد بیاد تو این دنیا.اصلا نمیتونم اون روز قشنگو تصور کنم.

یعنی این ٩روز دیگه تو ابرا سیر میکنم.میخوام سعی کنم کمتر به اون روز فکر کنم چون اینجوری دیرتر برام میگذرهنگران.

Gifs Animés lumieres de noel 17

 

قرار شد دوشنبه هفته بعد واسه آخرین بار برم واسه چکاب و گرفتن نامه بیمارستان.

و از فردا هم وارده هفته ٣٨میشیم انشالله.

دیروز خونه مامان باباییت بودیم .عمه پریسات پرسید که دلمون واسه نی نی تنگ شده کی میاد آخه؟

منم مثلا میخواستم تا لحظه آخر لو ندم که سورپرایز بشن ولی دیگه نتونستمنیشخند

حسابی ذوق زده شدن یعنی واقعا ٤شنبه دیگه.....؟هورا

این پیراهن  رو هم زحمت کشیدن واست از شمال خریدن.

1

 

 

و روز شماری من رو در یخچالنیشخند

 

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مــآمــآنــے
13 مرداد 92 14:07
9 روز؟ چیزی نمونده انشالله به سلامتی دخملی زمینی میشه فقط یه چیزی سریع میای عکساشو میزاریان نری 20 روز بعد پیدات بشه تلگراف و چک کن
مامان دونفرونصفی
13 مرداد 92 16:21
سلام عزیز این نه روز رو حسابی استراحت کن و بخواب میبینم که دخملت دقیقا دو ماه کوچیکتر از پسرم میشه ان شا الله همه چی خوب پیش بره و سالم و سلامت بیایین
مامان نفس طلایی
14 مرداد 92 2:22
سلام عزیزم انشالله به سلامتی و دل خوش ... یادت نره فاطمه خانوم گل که خیلی موقع زایمان ما رو دعا کنی ... محتاج دعاتم ها دوستم ...
مامان نفس طلایی
14 مرداد 92 3:18
عزیزمی
مامان **ابولفضل کوچولو**
14 مرداد 92 11:01
سلام عزیزمممممممممممم ایوووووووووووووووووووووووول خدارو شکر چیزی نمونده .... به سلامتییییییییییییی قشنگ میفهمم چه حسی داررررررررررررری ...عالیه مواظب نی نی باشی هاااااااااااااااااا زود زود هم عکسش رو بزاااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررر بووووووووووووووووووووووووووس
معصومه
14 مرداد 92 12:02
وایییییییییییییی ان شاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم.. مارودعا کنی سر زایمان توروخدا حتما حتمنا باشع عزیزم؟ الهییییییی...کی عکس این گل دخمل و میبینیم ینی؟
شیدا
14 مرداد 92 19:26
الهی،قبونش بشم مراقب خودت باش!!! راستی،آدرس وب اینیه که الان برات گذاشتم،لطفا عوضش کن رمزم برات تلگراف میکنم
مــآمــآنــے
20 مرداد 92 12:22
دیگه چیزی نمونده فقط زودی میای عکس فرشته کوچولوتو میزاریان نری 20 روز بعد پیدات بشه
معصومه
21 مرداد 92 18:30
فاطمه سادات جونم دیگه کم مونده ها..در چه حالی خوبی؟بیا از این حال و احوال آخرای حاملگیت بگو دیگه عزیز..
شیدا
21 مرداد 92 19:58
در چه حالی؟؟؟ من جای تو نگرانم فک کنم
باران
22 مرداد 92 10:32
لينک شدي گلم لطفا افتخار بديد و بهم سر بزنيد مامان ماهي کوچولو