یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

27تیر-پا به ماه شدم!

1392/4/27 14:07
نویسنده : مامانی
806 بازدید
اشتراک گذاری

دارم راه میفتم ببینم تورو..... تویی  رو که عمری راهی شدی....

مگه میشه رد شد نگاهت نکرد .... ببین توی آینه چه ماهی شدی....

 

 

سلام  عزیــــــــــــــــــــــــــــز مامان خوبی توپولکم؟قندعسلم

نمیدونی چقدر این روزا دلم برات تنگ شده -عجیب هواتو دارم-احساس میکنم روزا خیلی کش پیدا کردن.

 از ته دلم میخوام زودتر این روزا بگذره و به اومدن فرشته نازم نزدیکتر شیم.

امروز که دارم اینارو  مینویسم 34هفته و 4روز داری.یعنی 8ماهت کامل تموم شده و وارد ماه نهم  شدی.یعنی در اصل شدیم پا به ماه!!

فکر میکنم 3هفته ای مونده تا روی ماهتو ببینم شایدم کمتر.خدایا شکرت

راستی دیروز یه فرشته کوچولو که میشه پسرخاله بابات پا به این دنیا گذشت به اسم سید سبحان.Baby Girl

حالا همه این روزا در مورد کی اومدن تو ازم سوال میکنن.

همه عجله دارن زودتر ببیننت.

مواظب خودت باش ....خدا نگهدارت باشه عشق کوچولوی من....بغل

 

Black and White Baby Background

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
27 تیر 92 19:39
سلام عزیزم ... انشالله این ماه اخر به سلامتی بگذره ما رو هم دعا کن
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
28 تیر 92 13:56
ایشالله زودی این روزا میگذره تاریخ نهایی کی شد؟
مامان دونفرونصفی
29 تیر 92 13:47
بنام خدا ان شا الله دخمل مثل ماهت زودی بیاد بعدا دلت برای این حال و هوات تنگ میشه خیلی مواظب خودت باش التماس دعا
مامان طه
2 مرداد 92 8:21
ایشالا زودی نی نی جونت سالم بیا بغلت