یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

پارسا جونممم

1391/4/17 14:07
نویسنده : مامانی
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام قاصدکمماچ

امروز میخوام از پارسا جونم بنویسم

من یه پسرخاله تربچه ی شیطون دارمniniweblog.com

 

دو سال و یک ماهشهniniweblog.com

البته خاله م  اینا اینجا زندگی نمیکنن آلمان زندگی میکنن ولی سالی یکبار میان ایران.

شهریور ایران بودن نمیدونی پارسا چه وروجکی شده بود واسه خودشniniweblog.com

آخرین باری که دیدیمش هنوز چهار دست و پا راه میرفت خیلیم تپل تر بود ولی ایندفعه که اومده بود از در و دیوار میرفت بالانیشخند اینقد شیطونی میکرد که کلی لاغرتر شده بود نازی قربونششش برمبغل

من که خیلی دوشش دارم خیلی شیرینه بزنم به تخته...niniweblog.com

مامانی, هر وقت قسمت شد اومدی میبینیش .میشه یکی از همبازیهاتماچ

niniweblog.com

الته با کمی اختلاف سنینیشخند

چند تاعکس از پارسا جونم گذاشتم در ادامه مطلب...

 

 

 niniweblog.com

 

پارسا

این عکس آتلیه شه

پارسا

پارسا

پارسا جونی

این هم یه مدل خوابیدنه خب...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارساجون
28 بهمن 90 14:54
برای پارسا


مرسیییی * واسه پارسای شما
مامان بهی
29 بهمن 90 13:07
سلام مامان فاطمه تقریبا هم رشته ایم
سخت افزار خوندم.مرسی که بهم سر زدی با افتخار لینکتون میکنم سعی میکنیم قبل نینیا خودمون دوس می شیم


سلام مامان بهی
ممنون از لطفتون آره دوستیم
مامان امیر مهدی
29 بهمن 90 22:18
سلام مامانی
ممنون که لینکم کردی
با چه اسمی لینکتون کنم


سلام خواهش میکنم ممنون که اومدید هر اسمی دوست دارید"برای نی نی آیندمون"