یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

عکس های سوریه -لبنان

1391/4/17 14:03
نویسنده : مامانی
2,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

امروز چندتا از عکسای سفر سوریه و لبنان رو گذاشتم

که در تاریخ ٣ مهر امسال من و همسرم از طزف دانشگاه رفتیم.قلبقلب

خــــــــــــــیلی خوش گذشت. اولین سفر خارجی من و همسرم بودلبخند

برای دیدن عکس ها برید به ادامه مطلب......

 

این مسجد اموی یه مسجد خیلی بزرگ در سوریه هست یا همون

 دربار یزیدلعنت الله علیه(البته این بخشی شه)

این افراد هم بعضی هاشون هم کاروانی های ما هستند همه یا دانشجو

بودند یا اساتید دانشجو خیلیاشونم یه فسقلی داشتنقلب

 

 

.

.

این هم مقام راس الحسین  در سوریه جایی که سر امام حسین(ع)یک شبانه روز در آن قرار داده شد.

نمای بیرون مسجد اموی

.

حرم حضرت رقیه سلام الله علیها

از این جا به بعد عکس های لبنان

.

 

.

مسجد

یه مسجد بزرگ در لبنان

م

نمای بیرون همان مسجد

کلیسا

اینم یه کلیسا

این آقاهه هم توش مواظب بود کسی عکس نندازه منم از بیرون تا روشو کرد اون ور یواشکی انداختمنیشخند

اینجا درحال برگشتن بود نیشخند

مریم

این هم مجسمه مریم مقدس هست که روی یه بلندی واقع شده بود با پله میرفتن بالا زیارت میکردن( زیارتگاهشون بود)

نوفل

این خیابون رو هم به تقلید از شانزه لیزه پاریس ساختن

مقنیه

اینم قبر عماد مقنیه اونم یکی از کوچولوهای کاروانمون بود خیلی ناز و بامزه بودبغل

ک

اینم بعضی دیگشون(جالب بود 7-8 تا دختر بچه 1-2ساله)بودن...

م

م

اینا هم منطقه های جنگی بود به شکل موزه دراورده بودن(جنوب لبنان)

خودکشی

صخره خودکشی

تله

تله کابین

د

د

د

غروب

د

همسری

نیمرخی از همسریقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

حسناسادات
22 اسفند 90 13:53
ان شاالله قسمت بشه ما هم بریم.
شوهرم قراره از طرف دانشگاه ثبت نام کنه.



انشاا... بزودی برید خیلی سفر خوبیه
حسناسادات
22 اسفند 90 13:54
منم شما رو لینک کردم فاطمه جون
نایسل
22 اسفند 90 14:00
نه عزیززز دلم ما اصفهانی نیستیم ولی مامانم 15 سال پیش یه دست کامل برای من گرفت 1 دستم برای خواهرم الان میگن نیست خیلی دوسشون دارم چینی مرغی هامو همه کار دستن
نایسل
22 اسفند 90 14:01
نایسل
22 اسفند 90 15:14
آره واقعا خدا الهی نگهش داره برام هر چی دارم از مامان بابام دارم
نایسل
22 اسفند 90 15:14
و همچنین پدر و مادر تورو
مامان نفس طلایی
22 اسفند 90 16:40
همیشه به گردش
نایسل
22 اسفند 90 16:47
نسترن
22 اسفند 90 18:10
اخی زیارتتون قبول چه دلم هوای زیارت کرده انشالله سری بعد با نی نی قشنگتون برید
مامان آینده ( آرزو)
23 اسفند 90 12:51
وااااااااااااای عزیزم تصاویرا همشون قشنگ بودن خیلی .... به سلامتی ... خیلی ناز بودن انشاا... دوباره برید ....
عارفه
23 اسفند 90 18:53
وااااااااااااااااااااای یادش بخیر من راهنمایی بودم رفتم خاطراتم زنده شد ___________.♥. ____________.♥♫♥.____________.♥. * ____آپم______.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * ____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * _____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * _.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * .. ____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* .. ____________.♥♫♥.____آپم____.♥. * . *.
خاله جون احمد
24 اسفند 90 9:46
همیشه به سفر
نایسل
24 اسفند 90 12:21
وای دوباره لو رفت پاک کن
نایسل
24 اسفند 90 12:38
روانی اتتتت میکنن اصلا
نمیدونی
اینقدر ازشون بدم میاددددد

خودتو ناراحت نکن عزیزم ایشالا خدا یا به راه راست هدایتشون کنه یا راه راست رو به سمت اینا کج کنه!!
نایسل
24 اسفند 90 12:38
فر میکنن اسلام همین چادرو نمازه
دروغ گفتن و تهمت زدنو بی احترامی به بزرگتر و ایناا نداره


اینجور ادما اسلام رو بدنام میکنن دیگه
مامان اميرحسين
25 اسفند 90 14:38
خوشا به حالتون ايشالا زيارت قبول
مامان یاس
27 اسفند 90 16:41
سلام گلم خیلی خوب بود من عاشق حرم حضرت رقیه هستم یعنی دیوانه این بانوی بزرگ هستم دعاکن منم راهی بشم راستی بانوی مهربون شما چطور ثبت نام کردید ورفتید ازطرف دانشگاه؟