یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

کوچولوها

1391/4/17 14:04
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونمماچ

عزیز دلم به حق دل پاک و کوچولوت دعا کن

اون خاله جونی هایی که دلشون یه نی نی میخواد

خدا زود زود نی نی شونو بهشون بده ...

 آخه میدونی مامان شدن یه آرزو و یه حس خیلی قشنگ و خواستنیه

 که هر خاله ای اونو دوست داره ...

وهمچنین داشتن فرشته های کوچولویی مثل شما....

deborah.mihanblog.com

 

امروز میخوام چند تا عکس از چند تا کوچولو واست بذارم که وقتی اومدی

میشن همبازیهات عزیـــــــــــــــزم

 

globebaby17.gif

 

برو ادامه مطلب.....

زینب

این زینب خانومه نی نی عمم که اینجا 2روزشهقلب

 

 

 

زینب

اینجا زینب خانوم 3ماهشه (این مال الآنشه)

 

 

 

 

حامد

این هم حامد شیطونه ست پسرعموی شما که4سالشه(این عکس متعلق به اتاق عقد من وهمسریهقلب)

 

 

 

 

دوتا عکس پایینی, حامد در شمالنیشخند

حامد

 

 

ح

 

 

 

 

ح

اینجا تولد بابایی و حامد در حال رقص چاقو (مال خردادماهه)

 

 

 

 

پارسا

این هم پارسا جونه که قبلا عکسشو گذاشته بودم(2سالشه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آینده ( آرزو)
18 اسفند 90 12:54
سلام انشاا...که نی نی تو هم میاد و عکساشو میزاری بین این عکسا ... و مینویسی اینم عکس نی نی خودم ....


ممنون عزیز دلم ایشالا نی نی شما
عارفه
18 اسفند 90 13:27
خوش به حال نی نی جونت.نی نی من فقط یه پسرعموی4ساله داره.بقیشون هم سن من هستن از طرف باباییش.از طرف من هم که کسی نیست


از طرف شوهرم نی نی منم فقط یه پسرعمو داره ولی تا دلت بخواد خودم پسرعمه/عمو -دخترعمه/عمو دارم که کوچولواند
مامان نفس طلایی
18 اسفند 90 14:10
انشالله عکس نی نی ناز خودت
مامان آینده ( آرزو)
18 اسفند 90 14:18
سلام عزیزم ممنون که اومدی ..سلام نه عزیزم فکر نکنم آخه خودم میرم درسته ... هه هه آره دیگه تعین جنسیت با مرده بلاخره باید یه برتری داشته باشن دیگه هه هه هه .....
نسترن
18 اسفند 90 16:24
اخی اینا چقدر نازن ماشاالله ممنون از دعایی که در حق همه کردی انشالله خدا به تو هم توی سال جدید یک نی نی خوشگل بده دوست جون مهربووووووووووونم
مامان نفس طلایی
18 اسفند 90 20:44
ماماني
20 اسفند 90 12:01
بنام خدا سلام خانم گل ايشاالله به زودي عكس ني ني خودتون رو بگذاري
عارفه
20 اسفند 90 13:19
وایییییییی بذار نظرات تایید شه بعد نمایش داده بشه
رمز لو رفت
شاید عوضش کردم


عزیزم پاکش کردم خصوصی بذارخبببب
مامان یاس
27 اسفند 90 16:23
سلام گلم خیلی قشنگن ماه خوش به حال نی نی ات که این همه همبازی داره برای منهم دعا کن نی نی داشته باشم راستی قالب وبلاگت خیلی قشنگه حرف هاتم بوی خدامیده قشنگترش کرده رفتم کربلا حرم حضرت امام حسین (ع) حتما ازش میخوام به شما یه نی نی زود زود بده