یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

آخرین پست من در سال90

1391/4/17 14:02
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

 کارت پستال های دیدنی ني ني شكلك

سلام به نی نی ناز خودم وهمه دوست جونی های نی نی وبلاگ niniweblog.com

پیشاپیش سال جدید و بهار طبیعت رو به همه تبریک میگم وامیدوارم سال پیش رو سال خوب و خوشی

براشون باشه وهمچنین اگر صلاح خدا هست یه نی نی به جمعشون اضافه بشه.... ني ني شكلك

نی نی جونم نمیدونم سال دیگه پیش ما میای یا نه ...ولی اونجا که هستی با دل پاکت من و بابایی رو

دعا کن عسلم...

من وبابایی عاشـــــــــــــــقتیم ...

ودیگر اینکه از خداجونم میخوام این سال رو سال ظهور آقامون قرار بده...الهی آمــــــــــــــین!

 

عید است ولی بدون او غم داریم


عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد


اینگونه هزار عید با هم داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
29 اسفند 90 15:02
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

آسمونی ها
4 فروردین 91 1:47
سلام فاطمه سادات جون خوبی عزیزم؟ سال نو مبارک ایشالله در کنار همسر و خونواده مهربونت سال خوبی داشته باشی. زود بیا آپ کن که دلم حسابی برات تنگ شده
مامان نفس طلایی
5 فروردین 91 16:02
سلام عزیزم عیدتون مبارک انشاالله سال خوب سرشار از موفقیت پیش روتون باشه
عارفه
5 فروردین 91 17:26
سلام گلم از دیدار دوباره ت خوشحالم