یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

عید و یه خبر خیــــــــــــــــــــــــــــــلی خوب

1391/4/17 14:01
نویسنده : مامانی
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم

اولا که سال نو رو به همه دوستام تبریک میگمماچ بببخشید که اینقدر دیر اومدم الانشم زیاد وقت ندارم مشغول تلفن

دوم  این عکسا از سفره هفت سین امسالمنیشخند

 

هفت سین

 

ه

 

ه

بابا جونت خیلی ذوق کرد و از سلیقه ام کلی تعریف کردقلبخجالت

ماهی

اینم عکس دوتا ماهی نازمون

سوم اینکه از عید و سال جدید بگم که ما معمولا عیدا سفر نمیریم چون همه جا شلوغه و تهران بهترین جاس(البته پارسال رفتیم اصفهان چون مادرشوهری اصفهانیه وما میرفتیم خونه مادربزرگ شوهری)

اما به جاش همش در حال عید دیدنی بودیمهیپنوتیزمیعنی هنوزم هستیم چه کنیم دیگه ماشالله پرفامیلیم از طرف فامیل شوهری که مادر شوهرم که اصفهان بودن اما همسری 2تا عمو داره 4نا عمه که خونه همشون رفتیم از طرف خودمم که 5تا عمه 5تا عمو دارمنگرانخونه همشون رقتیم اوهفقط یه عمه با دوتا عموم موندن تازه بعدشم بازیدارو باید پس بگیریمساکت

این از عید...

اما بگم از خبر خیلی خیلی خیلی خوبــــــــــم (یکی از بهترین خبرایی که سال جدید شنیدم)

مـــــــــــــن دارم عمــــــــــــــــــــــــــه میـــــــــشم.100.gif

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااهوراهوراهوراقلب

اصلا باورم نمیشد که همبازی بچه گیهام داره بابا میشه به داداش جون میگم بابا کوچولو.....بغل

میدونم که بچه برادر خیلی شیرینه همه اینو میگن 106.gif

آخه من که خاله نمیشم اصلانگرانفقط یه برادر دارم که اونم نی نی دار شدقلب

 

21.gif

پ ن:برادرم متولد خرداد 64 وبا شوهرجونم 7روز فرق دارن...در تاریخ8/8/88ازدواج کرده بودن و خداجونم یکی از فرشته های نازشو فرستاد واسشونBaby Girlفداش بشم که از ذریه اهل بیتم هست دیگه من چند برابر دوسش دارم...

الهی عمه فدات شه زود دوست دارم ببینمت ایشالا که قدمت واسه هممون خیر باشه مخصوصا واسه پدرو مادرت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آینده ( آرزو)
8 فروردین 91 14:29
به سلام سال نو مبارک عزیزم عمه شدنت هم مبارک .. واییییی گفتی بچه برادر خیلی شیرینه مخصوصا اگه یه برادر داشته باشی منم یه داداش دارم یه دختر خیلی ناز داره به اسم کیمیا خیلی دوسش دارم واقعا خواستنیه بچه برادر تبریک میگم
عارفه
8 فروردین 91 16:22
مبارکه
عارفه
8 فروردین 91 16:45
راستی رمز قبلیه ببین مطلب عیدو.
فاطمه
9 فروردین 91 13:21
فاطمه جان عمه شدنت مبارک باشه.ایشالله یه روزی خودت مامان بشی گلم.
مامان نفس طلایی
10 فروردین 91 13:23
مبارک باشه خیلی ... اما من فکر کردم خودت داری مامان میشی
خاله نفس
12 فروردین 91 10:53
سلام عزیزم سالِ نو مبارک چه سفره هفت سینی ماشالا به این همه سلیقه مبارک باشه عمه شدنتون راستی خصوصی دارین چک کنین پلیز
عارفه
13 فروردین 91 12:20
سلام بیا
مامان بهی
14 فروردین 91 14:09
همه چی مبارکااااااا باشه اولا عیدت ثانیا عمه شدنت خیلی خوبه عمه شدن
عارفه
14 فروردین 91 14:20
سلام عزیزم هرچی بهش بی محلی میکنم روش کم نمیشه!
نرگسی
14 فروردین 91 20:11
بابا هفت سین قشنگ ..