یگانه زهرای نازمون یگانه زهرای نازمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مامان فاطمه اممامان فاطمه ام، تا این لحظه: 35 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بابایی جونمبابایی جونم، تا این لحظه: 38 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج مامان وبابامازدواج مامان وبابام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

*☆ღ - ☆*ღکوچولوی ناز نازیمون*☆ღ - ☆*ღ

هفت سین90(پارسال)

1391/4/17 14:02
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی بامزه من

چندروزه خونه نبودم نتونستم به نی نی وبلاگ سربزنم دلم براش شده بود یه ذره...

آخه رفته بودم خونه مامان جونم واسه خونه تکونی کمکش کردم بابایی هم کمک کرد دست گلش درد

نکنه قلبو بلاخره کارها تموم شد دیشب خسته اومدیم خونه خودمون

البته دو هفته قبلشم خونه مامان بابایی(مادربزرگ نی نی )رفته بودم واسه کمک...17.gif

امروزم خودم کلی کار دارم کارای سفره هفت سینم نکردم هنوزنگرانماهی و سبزه هم هنوز وقت نکردیم بگیریمنیشخند

حالا یه عکس از سفره هفت سین پارسالم میذارم

هفت سین امسالم هر موقع آماده شد عکسشو میذارمقلب11.gif

 

 

این عکس ها هفت سین سال 90(اولین هفت سین من و بابایی زیز یک سقف)بود.

هفت سین

 

هفت سین

 

هفت سین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عارفه
27 اسفند 90 13:30
خیلی نازه
مبارکه


ممنوووونم البته مال پارساله
نایسل
27 اسفند 90 14:12
خیلی خیلی خوشمله بوسسس
مریم
28 اسفند 90 18:14
سلام خیلی قشنگ بودن معلوم میشه خیلی باسلیقه هستین سالنو پیشاپیش مبارک